
Teoretická část:
V teoretické části si žáci upevnili znalosti z oblasti šití a vyšívání. Zopakovali si pojmy jako jehla klasická/vyšívací, bavlnka, nit, špendlík a rozdíly mezi nimi.
Praktická část:
V praktické části si žáci osvojili bezpečné používání ostrého nástroje – vyšívací jehly. Tato činnost podporuje jemnou motoriku, soustředěnost a píli, kterou si díky pečlivé práci výrazně zlepšili. Při vyšívání se soustředí na správný úchop jehly a umístění do správné dírky tak, aby se obrázek začal bavlnkou zabarvovat. Žáci se dokázali dlouhou dobu soustředit na práci a dokázali vyšít svou šablonu různými barvami. Někteří pochopili princip vyšívání ihned, někteří potřebovali více času. Nakonec pochopili všichni. Barvy děti volily dle své fantazie a stejně tak směr a způsob vyšívání. Vznikla originální díla, která vystihovala jedinečnost každého dítěte. Děti byly nadšené a hrdé na své výtvory.
Zpětná vazba:
Paní učitelce se práce velmi líbila a stejně tak i paní asistentce.