Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem dětem vyprávěla o dřevě jako takovém, ale i o tom, jak se dá dřevo využít na různé způsoby. Zkusila jsem dětem vyprávět o zpracování dřeva jako je například papír, nábytek a že s ním setkáváme každý den.
Praktická část:
Po úvodu jsem dětem rozdala různé dřevěné hry (skládačky, puzzle). Děti jsem rozdělila do dvojic a přitom jsem se snažila dětem vysvětlit, jak se jednotlivé hry hrají. Děti se učily motorice a zručnosti při skládání dílů od největšího po nejmenší a naopak. Děti také skládaly dřevěné puzzle, házely dřevěnou kostkou.
Závěr:
Na závěr mohly děti zhodnotit, jak jsem jim tento projekt líbil. Děti byly z hodiny nadšené a práce s nářadím je velice bavila.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velmi překvapeni, jak to děti bavilo a hodinu označily jako velice dobrou zkušenost a rády by uvítaly další projekty.