Teoretická část:
Na začátku hodiny jsem se dětí ptala, jestli mají hry a s čím si rády hrají. Poté jsem se ptala, jestli mají rádi stavebnice a zda rádi skládají a jaké stavebnice/skládačky znají.
Praktická část:
V praktické části hodiny jsem děti rozdělila do dvojic a každá dvojice dostala jednu stavebnici. Děti se střídaly a skládaly dohromady zvířátka, jako je pavouk, beruška, dinosaurus, moucha a tak dále.
Stavebnice „Merkur“ je trošku složitější stavebnice, která je železná, takže děti montovaly matičky a tak dále. Děti se tím učily trpělivosti a zručnosti, ale také týmové práci. Dále se děti učily montovat podle plánku, který byl k dispozici.
Závěr:
V závěru hodiny jsem dětem dala prostor k tomu, aby celý tento projekt zhodnotily. Dětem se tyto hry velice líbily.
Zpětná vazba od kantorů:
Paní učitelky byly velice překvapené, jak jsem měla tento projekt připravený a jak to děti bavilo. Jsou otevřené dalším lekcím.