Lektorka předvedla žákům stavebnici SEVA, vysvětlila, jak se se stavebnicí pracuje a rozdělila žáky do skupin. Každá skupina pracovala na samostatném projektu, který si zvolila podle svého výběru. Polytechnická stavebnice SEVA edukativně podporuje rozvoj dětské fantazie a poznávání tvarů. Z dílků děti mohly postavit budovy, nábytek, automobily a další modely. U dětí jsme rozvíjeli kreativitu, jemnou motoriku a logické myšlení. Při stavění si osvojují základy techniky, učí se řešit problémy a pracovat samostatně v týmu. Vše rozvíjí zábavnou formou a získávají první zkušenosti s konstrukčními principy, které mohou později využít ve škole i v běžném životě. Tato lekce byla jedinečná ve složení žáků různých věkových kategorií, čímž žáci spolupracovali a navzájem si pomáhali. Jedinečným důkazem toho, že lektorské hodiny mají smysl je i to, že se dokázal zapojit žák s tělesným postižením a dokázal stavět stavebnici pouze jednou rukou s jedním prstem. Speciální vzdělávání a speciální přístup dává šanci všem.
Zpětná vazba:
Paní učitelka byla spokojená a těší se na další projekty od MAP.